|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
|
|
|
|
სათაურთან, თემატიკასთან შესაბამისობა
|
|
შეესაბამება სათაურს,
საკითხი ზუსტად და ამომწურავად არის გადმოცემული; იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას;
კარგად აქვს ორგანიზებული (შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა).
|
3
|
მსჯელობს,
მაგრამ თხრობისას დარღვეულია ლოგიკური ბმა. აკლია თხრობის რომელიმე ელემენტი (შესავალი,
ძირითადი ნაწილი, დასკვნა).
|
2
|
საკითხი
არასრულად არის გადმოცემული; ტერმინოლოგია ნაკლოვანია ან აკლია ორგანიზებულობა.
|
1
|
პრეზენტაცია
არ შეესაბამება სათაურს. ტერმინოლოგია არ არის გამოყენებული, ა რ არის ორგანიზებული
|
0
|
არგუმენტირება, პარალელები
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად, დამაჯერებლად,
მოჰყავს ციტატები, ავლებს პარალელებს.
|
3
|
მსჯელობა
ჩანს, მაგრამ არის რამდენიმე არსებითი შეცდომა, არ ავლებს პარალელ ებს.
|
2
|
პასუხი
მოიცავს წაკითხული ინფორმაციის გაუაზრებელ გამეორებას; იშვიათად ამჟღავნებს კრიტიკული
აზროვნების უნარს.
|
1
|
პრეზენტაცია
არ შეესაბამება საკითხს, გადმოცემული საკითხები არსებითად მცდარია; პრეზენტაცია ძალზე
ბუნდოვანი და არაინფორმაციულია.
|
0
|
ვიზუალური მასალის გამოყენება
|
|
ეფექტურად
იყენებს სლაიდშოუს, პლაკატს, დაფას და ა.შ. ვიზუალიზაციის სხვა ხერხებს.
|
2
|
|
ვიზუალიზაციის ხერხები გამოყენებული აქვს, თუმცა არაეფექტურად,
|
|
1
|
უმართებულოდ
|
.
|
ძალზე
იშვიათად ან არაადეკვატურად იყენებს ვიზუალიზაციის ხერხებს.
|
0
|
რეგლამენტი, საკომუნიკაციო უნარები
|
|
იცავს
რეგლამენტს, ფლობს საკომუნიკაციო უნარებს
(
ჟესტიკულაცია, ხმის ტემბრი,აუდიტორიის ფლობა).
|
2
|
უჭირს
აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა, ან ვერ იცავს რეგლამენტს.
|
1
|
ვერ
ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან, ლაპარაკობს გაურკვევლად, არ იცავს რეგლამენტს.
|
0
|
No comments:
Post a Comment