შეფასების რუბრიკები



პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა


სათაურთან,  თემატიკასთან  შესაბამისობა

შეესაბამება  სათაურს,  საკითხი ზუსტად და ამომწურავად არის გადმოცემული; იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას; კარგად აქვს ორგანიზებული (შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა).
3
მსჯელობს, მაგრამ თხრობისას დარღვეულია ლოგიკური ბმა. აკლია თხრობის რომელიმე ელემენტი (შესავალი, ძირითადი ნაწილი, დასკვნა).
2
საკითხი არასრულად არის გადმოცემული; ტერმინოლოგია ნაკლოვანია ან აკლია ორგანიზებულობა. 
1
პრეზენტაცია არ შეესაბამება სათაურს. ტერმინოლოგია არ არის გამოყენებული, ა რ არის ორგანიზებული 
0
არგუმენტირება,  პარალელები

მსჯელობს არგუმენტირებულად, დამაჯერებლად, მოჰყავს ციტატები, ავლებს პარალელებს.
3
მსჯელობა ჩანს, მაგრამ არის რამდენიმე არსებითი შეცდომა, არ ავლებს პარალელ ებს.
2
პასუხი მოიცავს წაკითხული ინფორმაციის გაუაზრებელ გამეორებას; იშვიათად ამჟღავნებს კრიტიკული აზროვნების უნარს.
1
პრეზენტაცია არ შეესაბამება საკითხს, გადმოცემული საკითხები არსებითად მცდარია; პრეზენტაცია ძალზე ბუნდოვანი და არაინფორმაციულია.
0
ვიზუალური  მასალის  გამოყენება

ეფექტურად იყენებს სლაიდშოუს, პლაკატს, დაფას და ა.შ. ვიზუალიზაციის  სხვა ხერხებს.  
2

ვიზუალიზაციის ხერხები გამოყენებული აქვს, თუმცა არაეფექტურად,

1
უმართებულოდ
.
ძალზე იშვიათად ან არაადეკვატურად იყენებს ვიზუალიზაციის ხერხებს. 
0
რეგლამენტი,  საკომუნიკაციო  უნარები

იცავს რეგლამენტს, ფლობს საკომუნიკაციო უნარებს
( ჟესტიკულაცია, ხმის ტემბრი,აუდიტორიის ფლობა).
2
უჭირს აუდიტორიის ყურადღების მიპყრობა, ან ვერ იცავს რეგლამენტს.

1
ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან, ლაპარაკობს გაურკვევლად, არ იცავს რეგლამენტს.
0



კრიტერიუმები                                                                               დიახ
არა
     საუბრობს გამართულად და თავდაჯერებულად.                                      

     საუბარი არგუმენტირებულია.                                                                       

იცავს დისკუსიის წესებს და თანაკლასელის მიმართ კორექტულია. 

     იცავს საუბრისას დროის ლიმიტს.                                                                



No comments:

Post a Comment